Kui olete ostukorvis muutnud toote kogust, siis tuleb vajutada nuppu „Uuenda ostukorvi“.
Maksmine arvega
Teie e-mailile saadetakse tellimuskinnitus. Maksetähtaeg on 3 päeva ja kui selle aja jooksul laekumist ei toimu, tellimus tühistatakse.
Maksmine pangas
Valige makse tegemiseks sobiv pangalink ja sooritage makse. Pärast makse kinnitamist vajutage kindlasti nupukest „tagasi kaupmehe juurde”. Pärast makse sooritamist saadetakse Ostja e-mailile arve.
Kauba saab kätte valitud pakiautomaatidesse või kulleriga – millele lisandub ka olenevalt tootest transpordi tasu. Tellitud kaubale võib Ostja järele tulla ka ise, mistõttu tellimusele transpordi tasu ei lisandu. Kauba saab kätte Homefy OÜ esindusest:
TALLINNA ESINDUS:
Rannamõisa tee 8, 13516 Tallinn
+372 58 444 644
TARTU ESINDUS:
Ringtee 4, 51013 Tartu
+372 56 861 884
Enne kaubale järgi tulemist peab Ostja kindlasti helistama Müüja klenditeeninduse telefoninumbril ja Müüjaga kauba kättesaamise aja kokkuleppima.
Kõik tellimused täidetakse pärast makse laekumist 1-3 tööpäeva jooksul (tooted, mis on kohe saadaval). Palun jälgige toote saadavust, kui toote juures on kirjas „Uuri täpsemat saadavust SIIT“, siis ei tarvitse toodet laos olla või on piiratud koguses.
Kui kliendi poolt tellitud kaup on antud hetkeks lõppenud, teavitame Ostjat sellest viivitamatult, anname teada uue kauba saabumise aja või tagastame soovi korral raha.
Kauba kohale toimetamise kulud kehtivad tellimustele Eesti Vabariigi piires, kui soovite kaupa tellida väljapoole Eestit, võtke meiega palun ühendust e-maili või telefoni teel.
Ostjal on õigus peale toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates Müüja e-mailile info@grillimaailm.ee vastavasisulise teate koos tellija nime, tellimuse numbri ning oma panga arvelduskonto numbriga või helistades Homefy OÜ klienditeenindusse numbril +372 56 861 884.
Olles kauba kätte saanud on Ostjal õigus kaup vahetada sama hinnaväärtusega mingi muu toote vastu või mittesobivuse korral kaup tagastada 1 – 21 päeva jooksul (va jõulupuud, pärjad, kuuseoksad). Tagastatud kauba pakend ega kaup ei tohi olla mingil määral rikutud ja tooted ei tohi olla kasutatud. Tagastatav kaup peab olema avamata originaalpakendis. Kauba tagastamisel ei tagastata kauba transpordikulu.
Raha tagastatud kauba eest kantakse samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest, 14 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest Müüja poolt.
Garantiivigade eest vastutab kauba tootja.
Homefy OÜ e-poes müüdavate toodete hinnad on eurodes. Kõik hinnad sisaldavad 20%-list käibemaksu.
Grillimaailm.ee e-poes müüdavate kaupade eest vastutab kauba tootja. Garantiid vahendab kauba maaletooja.
Tootja ei vastuta:
Toote nõuetele mittevastavusest palume teatada e-mailile info@grillimailm.ee või telefonile +372 56 861 884.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada toode. Toote tagastamise transpordikulud kompenseerib Müüja.
Ostjale kantakse tagastatud kauba eest tasutud summa koos transpordikuluga Ostja pangakontole hiljemalt 14 tööpäeva jooksul.
Avastades toote mittesobivuse nõuetele, on Ostja kohustatud sellest teatama viivitamatult 7 päeva jooksul esitades e-mailile info@homefy.ee vastavasisulise pretensiooni. Kui Ostja on toodet kasutanud ka pärast vea ilmnemist, ei rahuldata Ostja pretensioone.
Ostja isikuandmed, mis on sisestatud ostude sooritamiseks, on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel, samuti kauba edastamiseks seotud osapooltele – kullerfirma, Itella Smartpost, Omniva.
Kaupade eest tasumiseks kasutatavate pangalinkide turvalisuse tagab krüpteeritud andmesidekanal, mille käigus puudub kolmandatel isikutel isikuandmetele ja pangarekvisiitidele ligipääs.
Ostja ja Müüja vahel seoses Grillimaailma e-poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Ostjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Tallinna Linnakohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
Müüjal on õigus tellimusest taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise tõttu. Sellisel juhul makstakse Ostjale raha tagasi. Soovi korral on võimalik kaup asendada mõne muu tootega või oodata uue kauba saabumist.
Toodete juures olevad tootepildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikust tootest. Küsimuste korral palun kontakteeruge meie klienditeenindusega telefonil +372 56 906 996 või e-maili aadressil info@grillimaailm.ee.
Hinnad, tekstid ja kaupade saadavuse info võivad muutuda ette teatamiseta.
Homefy OÜ vastutab Ostja ees ja Ostja vastutab Homefy OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Homefy OÜ ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Homefy OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
© Kõik õigused kaitstud 2024
HOMEFY OÜ / 14466452 / E102062344